50 saker om mig + era frågor! .D #OMMIG

Hej! Idag så hade jag tänkt ställa frågor till mig själv! Och även några jag fått via youtube/blogg. Då kör vi! :D

Mashmelow Ammie:
Vill du va med på EP ig mer?
Svar: Eftersom jag inte är med i EP mer så kan jag inte svara på den frågan :3

BFF Gurkorna:
Vilken är din bestis på sso förutom isse? kram<3
Svar: Jag har många bra vänner på sso :D Men om jag var tvungen att välja en så är det nog Hannah "Görkan" Highheart.

deniseelisabet:
Varför är du så bäst? :3<3
Och:
Vad är ditt favoritdjur?
Favoritmat?
Favorittröja?
Svar på fråga 1: Hahah, jag är född till bäst B)
Svar på fråga 2: Mitt favoritdjur är pandor! Dem är tjocka, fluffiga,svarta och vita hur kan man inte älska dem?<3
Svar på fråga 3: Fatta inte riktigt frågan, men killar huddis iaf x3
 
Nu till delen där jag ställer frågor till mig själv som jag hittat på google xD (Frågorna kan vara lite knäppa xD)
1. Vad heter du? Ja, om min blogg heter majsangaming så kan det nog vara ganska lätt att lista utt :)
2. Hur gammal är du? Dem flesta som läser denna blogg vet nog det, vi kan säga att jag är en bebis cx
3. Vart bor du? HEMLIGT Cx
4. Hårfärg? Blont..(lägger in en bild HÄR)
 
5. Ögonfärg? Blå.
6. Hur lång är du? 1,46 typ, normalt för min ålder cx
7. Kär? Naah, tror inte det.
8. Singel eller upptagen? Singel såklart cx
9. Hur många har du kysst? Asså demhär frågorna xD Jag har aldrig haft ett seriöst förhållande med någon, typ på dagis. Men har självklart kysst personer på skoj.. så ah, i dönt no xD
10. Vad väljer du, godis eller chips? GODIS lätt, ått just upp min choklad D:
11. Nämn 3 saker du har på din att-göra-lista? Prata med Görkan om en sak, fixa klart detta blogginlägg och... (tänker...) THOUSANDS YEARS LATER:  fixa med morgondagens inlägg xD
12. Cola eller fanta? Svår fråga.. Cola tror jag.
13. Vad skulle du gjort utan mobil? Tappat kontaken med många människor...
14. Dumpat någon? Nej.
15. Blivit dumpad? Nej. 
16. Vad för killar/tjejer föredrar du mest? Hoppar över denna fråga.
17. Vad har du för mobil? Samsung någonting... xD
18. Om du vann en miljon, vad skulle du göra? Åka någonstans.. typ Spanien c:
19. Favoritland? Har bara varit i Sveirge, Spanien och på (WHUT?!) finsk vatten.. Spanien<3
20. Favoritfärg? Blå.
21. Film? Zootropolis *-*
22. Bok? Jag är en bebis och har inte lärt mig läsa än så kan inte svara på frågan! (Jag har ingen favoritbok)
23. Serie? Hahah, Nemos Jorvik Vampyren xD Nämen, om vi ska ta det seriöst så är det nog... (thousands years later) Just nu så är det nog Lycka till Charlie (Good luck Charlie) c;
24. Vad gillar du mest med dig själv? Asså.. min humor xD
25. Vad gillar du minst med dig själv? Att ibland tar flum queenen inom mig över.
26. Nämn 2 personer du inte skulle klara dig utan? På internet, Isse och.. jag har snackat mycket med en tjej på MSP (Moviestarplanet) men kommer inte ihåg vad hon heter D: Irel så är det, Molly och Lilly.
27. En person du älskar? Isse och Lilly.
28. En person du hatar? Lite olämpligt att ta den diskutionen här.
29. Ut och festa eller myskväll? Myskväll.
30. Saknar du någon just nu? Flera.
31. Vad är det bästa som hänt dig? Börja spela Star Stable cx
32. Beroende av något? Internät cx
33. Ditt livs största misstag? Inget jag bärettar här.
34. Om du fick välja en enda person som du skulle umgås med resten av ditt liv, vem skulle det vara? Lilly.
35. Har du några tattueringar? Nej, är minderårig.
36. Piercingar? Nej.
37. Vem är du mest lik dig? Min pappa.
38. Har du någon förebild? Förebild och förebild, nej det tror jag inte.
39. Vad ska du göra idag? Kolla på finalen av Mello (Hemma asså)! :D
40. Vad är det värsta du vet? Folk som inte tvättar händerna efter toalettbesök (heheh cx), ormar och sniglar.
41. Vad är det bästa du vet? Utteritter (irel) och att spela SSO :)
42. Vad ått du senast? Äter pasta nu så.. pasta xD
43. Vad vill du ha nu? Sällskap...#FOREVERALONE
44. vad köpte du senast? Ehm.. (Tänker i en miljon år) En brun liten nalle som ligger på en röd hjärt kudde xD
45.Vilka är dina favoritskådespelare? Har ingen koll på vem som spelar personerna i filmerna, kollar bara på filmen B)
46. Om du fick en dotter, vad skulle hon heta? Evelina eller Elvira c:
47. Tränar du? Hahah noo cx Har skolidrott en gång i veckan och rider en gång i veckan, räknas det? Cx
48.När går du och lägger dig? Lov/helger 10/11 tiden och på vardagar 9.
49. Vad är klockan nu? 14.41.
50. Är du nöjd med ditt liv? Ja.
 
Detdär var nog det jobbigaste och längsta inlägget jag någonsin skrivit, hoppas ni.. vet för mycke om mig nu!
Hejdå C:
 



 
1 Denise "Isse" Lionpie:

skriven

Aww! <3 Vilket bra inlägg! o du har rätt, du föddes bäst! c;
Älskade också Zootropolis, Judy o Nick for life!
stor kram o hoppas vi ses på sso snart! <3

Svar: ;)
Viktoria Dragondawn & Denise Lionpie

Kommentera här: