Tjuvtitt på projekt, instgram osv!

Hejsan människor! Just nu känns det som det går framåt, både irel och skärmvärden. Så... vart ska vi börja xD Äntligen, som ni har väntat... och typ dött för jag inte kunnat de. Jag kan ta skärmbilder på sso! :D Vilket betyder att det kommer gå framåt för mig och bloggvärden, det kommer bli mycket mer intressanta blogginlägg te.x uppdragsserier på sso :) Jag har även skaffat instagram! majsan200, gå in och följ så missar ni inte en sekund av mitt liv! Ni kan även kolla in min coola vän Denise lionpies insta deniselionpie, eller varför inte kolla in hennes ascoola blogg isselionpie.blogg.se? Vill ni se en liten tjuvkik på ett framtida projekt? :) Såklart ni vill! Här...
1 Denise Lionpie:

skriven

Aww tack coolaste c; och låter spännande, ser framemot att få veta mer :D <3

(och...GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN <3 <3)

Svar: Tack :D
Viktoria Dragondawn & Denise Lionpie

2 Johannes:

skriven

Gillar din blogg! :D

Svar: <3 C;
Viktoria Dragondawn & Denise Lionpie

Kommentera här: