Hejdå... tack för allt...

Hej... Jag skriver detta inlägget med tårar i ögonen. Jag ska sluta med sso. Jag har förlorat en vän pga av det.. och inte vilken vän som helst.. en mycket speciell vän. Jag... utan henne så är inget som förr. Jag kan inte klara av sorgen att göra samma sak som jag brukade göra med henne... Det är inte samma sak utan henne. Jag kommer sakna sso, och er... men mest av allt... Denise Lionpie. Du har gett mitt liv en ny mening, och det är svårt att lämna dig. Alla sagor har en början, men även ett slut. Jag vill även tacka sso, tack för ni gett mig så många nya underbara vänner... Hejdå, farväl, vi ses inte mer...















APRIL APRIL! XD Glömt vilken dag det är? 1 April xD
Detta var alltså inte på riktigt utan bara ett april skämt C;
1 Viktoria Dragondawn:

skriven

Kanske inte värdens bästa skämt, men det bästa jag kunde komma på iaf xD

2 Isse:

skriven

OMFG!!! JAG TRODDE PÅ DET NÄR JAG FÖRST LÄSTE OCH BLEV ASRÄDD O LEDSEN O BAH "MÅSTE FÅ KRAMA DIG"
TUR ATT DET VAR ETT SKÄMT!!!!! Vill aldrig förlora dig på sso!!
:o <3 <3

Svar: :3<3
Viktoria Dragondawn & Denise Lionpie

Kommentera här: