Mina favoritlåtar?

Hej! Ja.. idag hade jag tänkt prata och min musiksmak och favolåtar x) Här kommer top-5 lista på låtar och en liten text om var jag tycker om dem :D

1. Carola -Fångad av en stormvind....
Kom igen, hur kan man låta bli att älska Carolas hitt från 1991? Den är bara så underbar! Även fast jag inte änns var född 1991 men men xD Den ger bara en sån varm känsla. (Vann även eurovision 1991 om ni inte visste de :p )
 
2. Emmelie de Forest - Only Teardrops...
Asså... denna låt... är bara så fkg underbar<3 Ger en känsla av... vacker natur. Bara så underbar<3 Vann Eurovision 2013. asså jag lyssnar ju bara på Eurovision låtar xD
 
3. Ted Gärdestad - Himlen är oskyldigt blå...
Bara så vacker låt! Den får en att tänka tillbaka på så många underbara dagar i änns liv. Jag vet att... Ted är dead men han och hans låtar kommer alltid finnas i mitt och många andra hjärtan<3 Var inte föd när han levde när han levde eller när han dog men men x)
 
4. Måns Zelmerlöv - Heroes...
Ser ni, jag är faktiskt inte så gammaldags längre! B) Det går bara att beskriva Måns låt med ett ändå ord, awsome! Så bra.. budskap eller vad man nu ska säga.
 
5. OMFG - Alla låtar xD
Jag gillar alla låtar av OMFG, kan inte välja en xD Alla är underbara!
 
Hejdå! C:
1 Denise Lionpie:

skriven

Åh, Ted <3 Och allt bra med dig? :)

Svar: yees :)
Viktoria Dragondawn & Denise Lionpie

Kommentera här: