Födelsedag och hästar!!

Hej! Igår fyllde jag år :D Jag fick 5000 sc B) Jag kommer göra ett framtida inlägg om alla min födelsedagspresenter 2016 snart :) Som sagt, jag fick 5000 sc. Vad gjorde jag för dem pengarna? Hästar, hästar, hästar! Jag köpte 2 nya hästar :D Här kommer bilder och info om dem!
Daisydream eller som jag vallt att kalla henne Daisy är ett Engelsk Fullblod, sto. Hon är en dressyrinriktad häst. Jag älskar hennes skritt och trav<3 När alla mina hästar är färdiglevlade kommer hon antagligen få stanna hemma i stallet. Hon är just nu level 1.
Vanillaprincess eller som jag kallar henne Prinsessan är ett sto av rasen Shirehäst. Hon har ingen inriktning. Mitt mål med henne är att träna upp henne så att hon är hyvsatt bra på både dressyr och hoppning. Hon kommer vara min lilla fotomodell och så kommer hon få följa med mig på många äventyr :) Hon kommer få stanna kvar i stallet när alla hästarna är färdiglevlade. Hon är just nu under levling.
 
Vilken av dem gillar ni bäst? :) Skriv i kommentarerna!<3
Psst! Ni har väl inte missat att jag finns på insgram nu? majsan200
1 Denise :

skriven

Grattis igen :D och ååh så söta! Älskar namnen också! :3 <3 tycker båda är sötast på olika sätt! Är svag för vita hästar dessutom!

Kommentera här: